söndag 29 december 2013

Julfotografering

Jag ville ta en riktigt fin julbild på mina små älsklingar och lägga ut till allmän beundran. Det var inte så lätt. Trots en rejäl muta med ärtplättar och en husse som försökte sätta alla på plats fick vi kämpa rejält för en enda bra bild. Men den blev å andra sidan bra också!



 Men sen blev det allmänt kaos...

"Men hallå, är inte det där en morot?!" Salt är observant.

"Jo men visst!" Eskil kommer till undsättning.

"Jag är längre än dig, flytta på dig!" Eskil är ingen gentleman...

"Behöver du hjälp, grabben?" BabyZoo och Myssli är intresserade.

"Jag har den! Den är min!"



När man ser dem bråka om en liten morot kan man tro att de aldrig får mat, och lever på svältgränsen. Och förmodligen är det så de tycker att de har det...

God fortsättning! Snart är det nytt år. Den kinesiska kalendern har ju olika djur varje år, men för oss marsvinsnördar är varje år Marsvinets år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar